zaloguj automatycznie
 Hasło
Rejestracja
Zapomniałem hasła
Aktualności  |  Sklep górski  |  Antykwariat  |  Forum  |  fotoForum  |  Ogłoszenia  |  Góry  |  Galerie  |  Wyprawy  |  Ekipa  |  Konto
Noclegi | Kuchnia | Narty i deska | Organizacje | Szkoły Wspinaczkowe | Wiedza praktyczna | Ranking fotografii | Ekspedycje | Wydarzenia
    szukaj » | zaawansowane »
Góry, Wspinanie,
Turystyka
pomóż utrzymać stronę KLIKNIJ
Ogłoszenia Nieruchomości Samochody - pasaż Handlowy KUPUJESZ.pl
Materiały budowlane Warszawa
Polecamy
13 Warszawski Przegląd Filmów Górskich
14. Krakowski Festiwal Górski 2-4 grudnia
Zapraszamy na pokaz slajdów "Kamczatka" ...
Sklep górski
POLAR DAMSKI RADDA ELBRUS (RADDA)

Radda to lekki i wygodny polar w modnym, wiosennym kolorze. Zapewnia ciepło w chłodniejsze wieczory i gwarantuje komfort podczas spacerowania, zwiedzania czy zajęć na świeżym powietrzu. Solidne szycie i dobry materiał Radda to dobrej jakości materi

Cena: 99.99 PLN
Suszarka do butów SB-6.1 (SB-6.1)

Suszarka SB-6.1 to pierwsza polska suszarka z wentylatorem z możliwością podwójnego zasilania: 12 V z gniazda zapalniczki samochodowej oraz 230 V gniazdka elektrycznego. DIAMENT to suszarka wyposażona w indywidualny dla każdego grotu, elektryczny ...

Cena: 170.00 PLN
Martes Sport Polar damski Lady Zirano Martes (lady zirano)

Polar damski Lady Zirano Martes Zalety i charakterystyka damska bluza polarowa dwie kieszenie główne materiał: 100% poliyestermicrofleece 280 g/m2

Cena: 36.99 PLN
KURTKA DAMSKA MONA ELBRUS (Mona)

Kurtkę Mona zaprojektowano z myślą o paniach, które szukają gustownej i prostej odzieży na jesień. Produkt wykonano z lekkiego materiału oraz dopasowano do kobiecej sylwetki, zapewniając swobodę ruchu, kiedy trenujesz lub uprawiasz turystykę.

Cena: 160.00 PLN
Maska nurkowa Aqua-Speed Liberty (6155+)

Najnowsza w kolekcji AquaSpeed dzielona maska nurkowa

Cena: 132.00 PLN
Antykwariat Górski
GRZYMAŁA - Siedlecki Adam, Niepospolici ...
SMALEWSKI Jan Stanisław, Więzień Kołym ...
CIECHANOWSKI Jan M., Powstanie Warszaw ...
DAWID z Sasunu. Epos staroarmeński. Pr ...
KSIĘŻNA. Wspomnienia o polskich Habsbu ...
STRASZ - Cirlić Danuta Siudowski Jan, Ki ...
PASZKOWSKI Michał, Kielce. Znakowane s ...
http://www.turnia.pl -> Ekipa -> Wizytówki użytkowników

Nieformalna grupa sportów górskich "ASMARPETRUK"

2005-11-01 11:16:05
Marek poniżej Elbrusa.

Marek "łysy" Cielniaszek :

Moje życie dziwnie się ułożyło.  Zaczynałem od gór najbliżej położonych czyli Beskidów, w których to trenowałem swoje doświadczenia górskie. Potem człek-górołaz przerzucił się z czasem na Tatry i tam jeszcze bardziej doskonalił swoje "ego". Mój dorobek "życiowy"to: Beskidy: Mały, Śląski, Sądecki, Makowski, Niski, Żywiecki, Wysoki (w latach mojej młodości teraz trochę mniej), Tatry Polskie: Wysokie i Zachodnie, Tatry Słowackie: Bielskie, Wysokie i Zachodnie (te ostatnie najmniej), Dolomity (większość), Alpy Francuskie , Wysokie Taury , Alpy Oetztalskie , Góry Stołowe (Szczeliniec), Teplickie Skały, Gorgany (Sywula i okolice), Elbrus (a raczej przełęcz Sedlowina 5471 m. n.p.m.) i sporo mniejszych pagórków ...W moim krótkim acz szalonym życiu chciałbym jeszcze zaliczyć :wejście na Dom, ponowne wejście na Mont Blanc, zaliczyć takie pasma górskie jak: Czarnohorę, Świdowiec, Marmarosze, Bieszczady (zimą), Alpy Bawarskie (rejon Zugspitze),Alpy Rodniańskie, Niskie Tatry a na inne nie wiem czy starczy mi czasu... Dlatego mogę powiedzieć, ze KOCHAM GÓRY I ZAWSZE TO BĘDZIE MOJA PIERWSZA MIŁOŚĆ mimo ze posiadam tę drugą cenniejszą . W krótkim czasie razem z Jackiem, Lidią oraz Asią prowadziliśmy w Miejskiej i Powiatowej Bibliotece Publicznej "SPOTKANIA NA SZCZYCIE" z takimi osobami jak: Ryszard "Napał" Pawłowski, Zbyszek "Krowa" Terlikowski, Anna Czerwińska, Krzysztof Wielicki, dzięki którym poznaliśmy duzo ciekawych osób i interesujących rzeczy. Chcieliśmy jeszcze zorganizować spotkania z Markiem Kamińskim, Arturem Hajzerem, Januszem Majerem, ale współpraca z Biblioteka zaczęła sie nieukładać i wszystko szlag trafił ... W trakcie tych spotkań wydaliśmy również książkę ponosząc większość kosztów i płacąc za to z własnej kieszeni . Książka zatytuowana "TREKKOWISKO" sprzedała sie podczas pierwszego spotkania dosyć szybko i w tej chwili szukamy i sponsora i wydawnictwo do powtórnego wydania , teraz poszerzonego. Książka , co prawda, umywa się co do bestsellerów, ale przyjemnie się ją czyta w wolnej chwili. Sporo nam pomógł Alek Lwow (naczelny "Gór i Alpinizmu"), który wydrukował nasze niektóre fragmenty w swoim czasopiśmie.  W trakcie tych spotkań z grupą poznanych ludzi postanowiliśmy utworzyć klub-stowarzyszenie co ułatwiłoby nam szybsze znalezienie sponsorów na różne eskapady. Klub o nazwie "TREK KLUB YETI" nie przetrwał próby czasu i niestety po ponad rocznej działalności musieliśmy go rozwiązać, ponieważ spora część ludzi nic kompletnie nie robiła, a nasz klub liczył sobie ponad 30 osób. Do tej pory dobrze sie trzymam, staram sie nie odrywać kontaktu z górami czy to mniejszymi czy też większymi. Od kilku dobrych sezonów moja kolejną pasją został skialpinizm oraz skitury.Od małego jeżdżę na nartach więc z manewrami nie miałem problemu, ale nie spodziewałem sie,że mnie to tak wciągnie. Dodatkowo zacząłem brać udział w zawodach w skialpinizmie m.in. PUCHAR PILSKA w Korbielowie, Memoriał im. J.Oppenheima w Dol. Chochołowskiej, Memoriał im. P.Malinowskiego w Dol. Gąsienicowej, które na mnie wymusiły osiąganie lepszych wyników w zjazdach w dzikim terenie. Moimi dotychczasowymi sukcesami są - rok 2005 :Puchar Pilska zająłem 4 miejsce, Memoriał J.Oppenheima zająłem 2 miejsce, Memoriał im. P.Malinowskiego zająłem 1 miejsce (to uważam za mój duży osobisty udany sezon). Jeżeli chodzi o skialpinizm to nie chcę z tego rezygnować, a nawet tą dyscyplinę przenieść w miarę możliwości na Alpy. Na razie trenuję w Tatrach w różnym terenie i powoli mi się toczy doświadczenie. Dużo także jeżdżę na rowerze , zarówno do pracy , jak i w najbliższe ( na razie) góry dla porządnego sie zaaklimatyzowania w zjazdach w górskim terenie. Być może zacznę brać udział w zawodach BIKE MARATON, ale na to muszę sobie zapracować nad polepszeniem kondycji oraz lepszym sprzętem. Również do pracy zasuwam na rowerku, ile sie da czyli praktycznie od początku marca do ostatniego dnia grudnia (dzień w dzień , bez względu na pogodę). Drugim moim bakcylem są biegi zwane długodystansowymi czyli maratonami, półmaratonami, 15-stkami i innymi.A także jestem pasjonatem biegów górskich, których zaczyna przybywać w naszym kraju oraz u sąsiadów, a są to już biegi ekstremalne odbywające sie bez względu na pogodę i porę roku. Moimi dotychczasowymi sukcesami w biegach maratońskich są VIENNA CITY MARATON w 2011 roku z czasem 3 h 19 min , a także BIEG KATORŻNIKA w 2006 roku (1 raz) z najlepszym dla mnie  wynikiem 1:05:26 (zająłem 4 miejsce) oraz PÓŁMARATON 4 ENERGY Katowice w trakcie którego wykonałem swój wcześniej zamierzony cel - zszedłem na dystansie 21,097 km poniżej 1,5 godziny (co mnie też bardzo ucieszyło).Również na KSIĘŻYCOWYM PÓŁMARATONIE RYBNICKIM w 2011 roku udało mi się pobiec w czasie 1 h 24 min 52 sek..  Do moich zainteresowań zaliczam:trekking, wspinaczkę, skitury, narciarstwo zjazdowe, skialpinizm, turystyka rowerowa (górska i szosowa), biegi długodystansowe, snowboard ... wiecej nie będę wymieniał tylko napiszę,że najbardziej skupiłem sie na skialpinizmie oraz biegach długodystansowych, a także turystyce wysokogórskiej.

I wszystko zaliczyć do moich małych sukcesów sportowych, nie jestem pracoholikiem ,ale  człowiekiem żądnym mocnych wrażeń.Oto mój adres do korespondencji: baldsir1@wp.pl .

Asia Dybał:

Jestem związana z górami już dość długo bo ponad 12 lat, ale tak na serio zabawe  "na ostro" kontynuuję już dziewiąty rok. Spotkałam w swoim życiu wiele osób, zarówno w górach jaki i w życiu osobistym. Brałam udział w przygotowaniach "SPOTKAŃ NA SZCZYCIE". Pomagałam Markowi w każdym momencie.  Nawiązałam  krótkoterminową współpracę z Wysokogórskim Klubem z Katowic. Moim dorobkiem życiowym są: Beskidy - Mały, Wysoki, Śląski, Żywiecki, Niski, Makowski, Sądecki, Tatry Polskie i Słowackie , zarówno Wysokie jaki i Zachodnie (latem i zimą), Tatry Bielskie, Dolomity (większość), Wysokie Taury, Karpaty Ukraińskie - długi trekking przez dzikie góry, Alpy Francuskie ,Szczeliniec Wielki, a co do zdobycia kolejnych szczytów to: wejście na Dom. Uwielbiam trasy survivalowe , gdzie człowiek musi sobie radzić sam na sam z przyrodą, która jest nieobliczalna. W kwestii gór zgadzamy sie zawsze ze swoimi planami.Co do reszty spora grupa ludzi pochwala to ,że razem kontynuujemy nasze spólne zamiłowanie do gór i przebywanie z naturą.Dzięki kontaktom prywatnym dostaliśmy dużo dobrych wskazówek na przyszłość od ludzi , których góry pochłonęły dosyć mocno i potrafią przeznaczyć ostatnie złotówki na wyjazd w góry.

Zarejestrowany
08-08-2005
Zobacz inne strony autora : Marek Cielniaszek
Zobacz inne strony autora : Marek Cielniaszek łysy Zobacz inne strony autora : Marek Cielniaszek Zobacz inne strony autora : Marek Cielniaszek

Strony Autora

Wizytówki użytkowników : Nieformalna grupa sportów górskich "ASMARPETRUK"
 Witamy wszystkich trekkerów, górołazów, skialpinistów, biegaczy ekstremalnych, długodystansowych ...
1-11-05 Login : łysyUlubione góry : Karpaty Ukraińskie, Tatry, Bes
Galerie górskie : "P2012"    fotografii: 11, opinii: 3
 Zacząłem i skończyłem w Zakopanem w 8 dni, 20 x ponad 2000, 2 kraje, 1 osoba i tylko jeden cel ... zrobić to wszystko na własnych nogach i obejść Tatry szczytami, przełęczami, dolinami i w miarę możliwości dookoła.
9-10-12 Login : łysyGóry : Tatry Bielskie, Tatry Wysokie, Tatry Zachodnie
Galerie górskie : Rowerowy tur cz.I ... szlakiem Zamonitu (JURA)    fotografii: 32, opinii: 40
 Długość szlaku żółtego wynosi 95 km.My zrobiliśmy ok. 70 km na pograniczu (starych) woj. katowickiego oraz częstochowskiego.Potem kontynuowaliśmy trasę szlakiem czarnym.
20-07-09 Login : łysy
Galerie górskie : Górskie zimowanie.    fotografii: 74, opinii: 31
 Powtórka z rozrywki związanej z Alpami.
26-06-09 Login : łysyGóry : Alpy
Galerie górskie : Zima... zimowe ...zimowo.    fotografii: 28, opinii: 0
 Narty nam ułatwiają poruszanie, tylko szkoda, że śniegu tak mało ...
27-01-09 Login : łysyGóry : Tatry Wysokie, Tatry Zachodnie
Galerie górskie : MVNFTMExpedicia2008.    fotografii: 53, opinii: 2
 Nasze dalsze poczynania ... w górach i nie tylko.
30-08-08 Login : łysyGóry : Karpaty
Galerie górskie : Malovelkonisko fatranskotatranska magistralnayaexpedicia 2008    fotografii: 80, opinii: 0
 Krótko, szybko, blisko, po sąsiedzku,bez tłumów ociągaczy, bez tłoku, jeszcze w walucie słowackiej, trafiona pogoda i warunki pobytowo - kondycyjne ...
2-08-08 Login : łysyGóry : Karpaty
Galerie górskie : Dolomity- sezon 2001 i 2002    fotografii: 15, opinii: 16
 Super skały, super widoki, super pobyt...(skany zdjęć zrobionych Zenithem)
18-12-07 Login : łysy
Galerie górskie : Dolomity - sezon 2001 i 2002    fotografii: 80, opinii: 21
 Fotosy znalezione i zeskanowane (mogą być gorszej jakości), a zrobione jeszcze Zenithem...
13-12-07 Login : łysy
Galerie górskie : Listopadowy początek turów w Beskidach.    fotografii: 14, opinii: 6
 Dzionek był piękny, aż miło ...
11-12-07 Login : łysyGóry : Beskid Śląski
Galerie górskie : "TURNIA.PL - OSZHOMAHO 2007" cz.4    fotografii: 33, opinii: 0
 To co zawsze zostaje na sam koniec czyli zwiedzanie miast.
30-09-07 Login : łysyGóry : Kaukaz
Galerie górskie : "TURNIA.PL - OSZHOMAHO 2007"cz.3    fotografii: 80, opinii: 0
 Krótka relacja z wyjścia na atak szczytowy i porażka w zamieci śnieżnej ... góra nie ucieknie, jeszcze tu wrócimy
28-09-07 Login : łysyGóry : Kaukaz
Galerie górskie : "TURNIA.PL - OSZHOMAHO 2007" cz.2    fotografii: 80, opinii: 11
 Fotki mogą być z lekka porażające, ale kto ciekawy to niech sobie je obejrzy...
26-09-07 Login : łysyGóry : Kaukaz
Galerie górskie : "TURNIA.PL - OSZHOMAHO 2007"    fotografii: 80, opinii: 0
 Relacja zdjęciowa chyba jak każda inna, ale jak zawsze warta obejrzenia.
25-09-07 Login : łysyGóry : Kaukaz
Galerie górskie : Bieg na Rysiankę 19.08.2007 - GRAND PRIX Beskidów    fotografii: 19, opinii: 0
 Fotki dodane do artykułu "ZŁOTA 50-tka " - zakończenie.
22-08-07 Login : łysyGóry : Beskid Śląski
Galerie górskie : ORLE GNIAZDO na trasie przejazdu ...    fotografii: 34, opinii: 0
 Krótka , ale doskonała wyprawa do Orlego Gniazda na PolischJura ...
22-08-07 Login : łysy
Galerie górskie : TREK,WSPIN I GÓRY NA WESOŁO !!!    fotografii: 50, opinii: 0
 Krótko, ale tresciwie czyli to co nas otacza i nas zaskakuje w wersji rysunkowej
26-09-06 Login : łysyGóry : Grampian, Kopet-Dag, Dżugdżur
Galerie górskie : Marszruta po Karpatach Ukraińskich we wrześniu.    fotografii: 50, opinii: 3
 Kolejna porcja fotek z tego wypadu, tu dopiero po 4 dniach wedrówki spotkalismy pierwsze osoby na trasie ...
18-09-06 Login : łysyGóry : Karpaty
Galerie górskie : Długi trek w górach Ukrainy 2006    fotografii: 50, opinii: 0
 Wyjazd okazał sie z lekka trudniejszy niz przypuszczaliśmy, ale "gra była warta świeczki" , no i to wszystko co zobaczyliśmy juz tam na miejscu przerosło nasze oczekiwania ...
13-09-06 Login : łysyGóry : Karpaty
Galerie górskie : Urzekająca "BIAŁA GÓRA" (part 4)    fotografii: 43, opinii: 0
 Zamieszczone fotki z drogi zejściowej z Blanka do Les Houches, po drodze zaliczaliśmy jeszcze kilka biwaków ponieważ nie spieszyło się nam na dół ...
31-07-06 Login : łysyGóry : Alpy
[1]  [2]  [3]  [4]  [5]

Google

Web www.turnia.pl

Strony Autora
"P2012"
Rowerowy tur cz.I ... szlakiem Zamonitu ...
Górskie zimowanie.
Zima... zimowe ...zimowo.
MVNFTMExpedicia2008.
Malovelkonisko fatranskotatranska magist...
Dolomity- sezon 2001 i 2002
Dolomity - sezon 2001 i 2002
Listopadowy początek turów w Beskidach.
"TURNIA.PL - OSZHOMAHO 2007" c...
Współpraca
Forum
komentarz: Awaria techniczna usunieta
komentarz: Nie ruszając się z Białej Wody... #2
komentarz: To był dobry dzień...
komentarz: Gerlach
komentarz: Nie ruszając się z Białej Wody... #1
komentarz: Tatrzańsko-beskidzko-bieszczadzkie wschody i zachody
komentarz: Wycieczka na Mincol
komentarz: Udane polowanie na pogodę
komentarz: 9. Warszawski Przegląd Filmów Górskich startuje dzisiaj
zarabianie za wspinanie i jazde na nartach w Alpach i blogowanie o tym
fotoForum
Na dziesiątej :)
Dobrze jest obejrzeć ciepłe, jesienne zdjęcia podczas zimowego poranka...
Wydaje mi się, że Kozi jest na tym zdjęciu przesłonięty przez Skrajny Granat, a ...
Zacne stadko ;)
Fakt-rozrzut masz niezły :)
Szokował i prowokował - Wielki Mistrz. Szkoda, że Podhale okazało się dla nie...
Gdziekolwiek by nie było to zawsze warto !
Ogłoszenia
inne: Usługi przewodnika tarzańskiego
wyjadę: Andaluzja -wspin na całą zimę.
inne: Akademia Innowatorów i Strategów - organizacje turystyczne
inne: Wycieczki w Tatry
kupię: Śpiwór puchowy i kurtka puchowa
oddam: Nocleg Wegry Mezokovesd ZSory
   Obuwie
Top Wizytówki
GOup Szkoła Wspinania
POKOJE GOŚCINNE "WILLA POD GIEWONTE...
Chata Kordowiec - Górski azyl miłośnikó...
Pensjonat Renesans***
Miejskie Koło PTTK "Żarodreptaki&qu...
Dodaj swoją za darmo
Kluby Turystyczne
Kluby Wysokogórskie
Pozostałe
Rejestracja | Klub | Galerie | Wyprawy | Antykwariat górski | Noclegi | Kuchnia | Narty i deska | Organizacje | Linki | O nas | Kontakt
Online: 14; zalogowanych: 0   © 2005-09 www.turnia.pl - Góry, wspinaczka, przygoda